SHE
Comprendre la psicologia femenina

15,00 IVA incl.

 

Autor: Robert A. Johnson

108 pgs.

Traducido por: Víctor López

Colección: Valors

Idioma original: Inglés

Idioma de publicación: Catalán

ISBN: 978-84-124006-8-7

Depósito legal: B 1668-2023

SKU: 0019 Categoría: Etiquetas: ,
Share

«La nostra història parla d’una dona que va ser tocada per quelcom molt més gran que l’experiència humana normal i corrent».

El mite grec d’Eros i Psique, una de les històries antigues més instructives sobre la personalitat femenina, és el relat que Robert A. Johnson utilitza per analitzar i descobrir els aspectes més profunds de la psicologia femenina. A partir del viatge de Psique, entre la mortalitat i la immortalitat, entre la humanitat i la divinitat, l’autor explora el camí que tota dona ha de recórrrer per esdevenir madura i completa.

She. Comprendre la psicologia femenina és un dels treballs més emblemàtics de la psicologia analítica. Un llibre de lectura àgil, senzilla i clarificadora, que desvetlla el significat profund de la feminitat.

«Nuestra historia habla de una mujer que fue tocada por algo mucho mayor que la experiencia humana normal y corriente».

El mito griego de Eros y Psique, una de las historias antiguas más instructivas sobre la personalidad femenina, es el relato que Robert A. Johnson utiliza para analizar y descubrir los aspectos más profundos de la psicología femenina. A partir del viaje de Psique, entre la mortalidad y la inmortalidad, entre la humanidad y la divinidad, el autor explora el camino que toda mujer debe recorrer para convertirse en madura y completa.

She. Comprender la psicología femenina es uno de los trabajos más emblemáticos de la psicología analítica. Un libro de lectura ágil, sencilla y clarificadora, que desvela el significado profundo de la feminidad.

Peso 0,350 kg
Dimensiones 13 × 21 cm
Carrito de compra